Reklam

12 Şubat 2011 Cumartesi

3 Tane Bedava Wordpress Haber Botu

Arkadaşlar nette araştırma yaparken wordpress haber botu buldum. Dosyayı indirdiğim yerdeki yorumlara bakılırsa
sorunsuz bir şekild çalışıyor.Elimde toplam 3 haber botu var. Hepsinide sizlerle paylaşacağım. Warez felan değildir.
Forumlarda bedava paylaşılıyordu. Nasıl kullanacağı hakkında bir bilgim yok ama wp'den anlayan arkadaşlar rahatlıkla
kullanabilir.

Botların kurulacağı dizin ;
wordpress\wp-content\plugins

Botları indirmek için aşagıdaki linke tıklayınız
TIKLA İNSİN

2 yorum:

  1. S.aleykum hocam ben bu botları indirdim benim haber temam var ben buna uyarlayabilirmiyim yoksa ana dizine atıp botlar gerekli bölüme haberleri alırmı yoksa ekstra bi özeliqi varmı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Nasıl kurulacağı hakkında fikrim olmadıgını belirtmiştim hocam. bu konuda yardımcı olamayacağım maalesef.

    YanıtlaSil

 
solucan gübresi