Reklam

25 Şubat 2011 Cuma

Candan Erçetin - Melek İndir | Bedava MP3 İndir

Şarkı Sözleri;
biliyorum sen bir meleksin
bana yardım için gönderildin
biliyorum sen bir meleksin
zor günlerimde çıkageldin

yüzümü güldürdün başımı döndürdün
acımı dindirdin yolumdan çevirdin
eğlendirdin sakinleştirdin
ehlileştirdin ve daha bir sürü şey..

canım mısın sen benim misin
her şeyim misin sen
hoş geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin yetişemeseydin
beni bulamasaydın ne yapardım
yarım kalırdım melek

biliyorum sen bir meleksin
seni sevmem için gönderildin
biliyorum sen bir meleksin
son demlerimde çıkageldin

yüzümü güldürdün başımı döndürdün
acımı dindirdin yolumdan çevirdin
eğlendirdin sakinleştirdin
ehlileştirdin ve daha bir sürü şey..

canım mısın sen benim misin
her şeyim misin sen
hoş geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin yetişemeseydin
beni bulamasaydın ne yapardım
yarım kalırdım melek 


Mp3 İndirmek Aşağıdaki Linke Tıklayın
  İndirmek için Tıklayın | Candan Erçetin - Melek İndir

0 yorum:

Yorum Gönder

 
solucan gübresi