Reklam

5 Eylül 2011 Pazartesi

Super Mario Bross İndir (Orjinal Atari Oyunu)


Merhaba arkadaşlar,sizlerle biraz nostalji yapalım istedim. Piyasada en zor bulunan oyunlardan birisi eminimki Super Mariodur.Şimdi hadi oradan googleye yazsam çıkar felan diyenler elbette çıkacaktır içimizden,ancak çıkan mariolar orjinal mario değildir. Hepsi uyduruktan oyunlardır. Mario'yu koymuslar. Yok yıldız avı,yok kızı kurtar,mantar topla gibi saçma sapan konulu oyunlarla dolu piyasa.Ama bizim aklımıza Süper Mario Diyince hemen prenses kurtarma oyunu gelir,yani ataride oynadığımız oyun gelir.Ben bunu ingiliz bir oyun sitesinde buldum.Değerli ziyaretçilerimle paylaşayım istedim.Alternatif iki link ekliyorum.Sorun çekmeyin diye. Umarım memnun kalırsınız.Resimleri kendim çektim


2 yorum:

  1. ebenin amı oyun nasıl oynanıyo oyuna nasıl başlanılıyo insan onu söler amk yön tuşları falan hiçbiri çalışmıyor

    YanıtlaSil
  2. oyunu nasıl başlatıcaz oynayamıyorum

    YanıtlaSil