Reklam

16 Ekim 2012 Salı

Ask.Fm Soru Beğendirme Hilesi / Ask.fm Hack

Merhaba arkadaşlar,üzerinde uzun zamandır uğraştığım bir programı sizinle paylaşmak istiyorum.Bu program sayesinde sorularınızı ser bir şekilde beğendireceksiniz. ne programı açın ve beğenmesini istediğiniz hesapla giriş yapın daha sonra profilinize girip seri beğen tuşuna basın.Bu program sayesinde 5 saniyede 100 mesaj beğendirebilirsiniz...Anlamadıgınız yer olursa bana ask.fm'den sorun
Ask.fm Linkim : http://ask.fm/yuceldilber
Programın çalıştığıa dair resimli kanıt



Programdan Görüntü



Programı İndirme Linki

6 yorum:

  1. Nasıl Oluyor Yha Seri Beğendir Diyorum Olmuyor

    YanıtlaSil
  2. yücel kardeş ordamısın bu yorumu gördüysen buraya yorum atarmısın

    YanıtlaSil
  3. Aynen kardeşim bi yardım

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Yücel :) Yapamayanlar 20 Tane Soru Sorsunlar http://ask.fm/SerefKilinc ' Ben Size Dönerim ;)

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar önce fake başka bir hesaba girmelisiniz kendi hesabınızla nasıl kendi yorumlarınızı beğenebilir siniz ki ?

    YanıtlaSil
  6. Beyler ilk önce fake hesap açın ve programdan giriş yapın. Daha sonra programdan girmiş oldugunu fake hesapla gerçek hesabınızın sorularını beğendirin. Bu kadar basit

    YanıtlaSil

 
solucan gübresi